Måndag 21 februari

Kommentera
Ja helgen har varit en känslomässig storm. Den började bra men blev sen köpe pizza fredag och lördag. 
 
vikt: 105,1 kg -0,1 
Så blev inte ett kilo minus, men är glad att det iaf inte var plus. Samtidigt besviken eftersom jag tränat så bra under veckan. Dock fuskat med maten och det är antagligen anledningen, taco fest i torsdags och pizza fredag och lördag samt chips fredag och lördag. Tekakor till frukost. Ja inte en så bra helg. 
 
 
 Annars gick jag mer steg, 105000 var ju fixat och mer därtill. Åt dock mjukt bröd varje dag till mellis. Sen körde jag de tre passen jag planerat på gymmet. Det gick jättebra. 
Så 2/4 mål uppfyllda. 
 
Mål för veckan! 
# -1 kilo
# köra de 3 planerade gympassen
# INGA MJUKA MACKOR TILL MELLIS 
# gröt till frukost 
Nu kör vi stenhårt den här veckan. 1 kilo minus är ingen omöjlighet om jag sköter kosten i kombination med träningen. Har bra vardagsmotion inplanerat med. 
 
Det som kan ställa till det är att jag ska till Linköping på lördag för inflyttningsfest. Har inte bestämt mig än om jag ska vara nykter eller inte än. Är ju inte färdig med min vita månad. Samtidigt så träffar jag ju inte Anna så ofta och det är den 27:e så har ju varit nykter 27 dagar. Hmm får fundera. Kanske ska köpa alkoholfritt vin. 
 
Kom igen Karro