Första faste dagen och pb på 3km

Kommentera
Första fastedagen avklarad, det har gått bra. Tror morgondagen blir tuffare. Men det är nog för att vi åt soppa till kvällsmat. Var hemma 19.45 så hade bara ät fönstret öppet i 15 minuter. Det blev en knäckis och en tallrik med soppa. 
 
Jag gymmade efter jobbet. Var inte så motiverad, men gick riktigt bra! Fantastiskt känsla när det vänder. Slog pb på 3 km, 21 min jämt.
  • Gick först 2 min 
  • Tre min kring nivå 9 1 min gång nivå 6 x3
  • 1 min löpning nivå 10-12, 1 min gång nivå 6 x4 
Sen körde jag
  • chins, pul ups och dips x2
  • Axelpress i maskin x3
  • Utfallsteg åt sidan och snakeropes, tabata intervaller 20 sec x 8
  • Rumplyft på balansbräda 15x3
  • Situps 20x3
  • Stretching 
Intervallerna på löpbandet ffungerade riktigt bra, var inte alls tungt på samma sätt idag som i måndags. Sen gav det extra kraft och push inför gympasset och jag tog mig ur bekvämlighet zonen. Framför allt med övningar jag känner mig lite osäker på. 
 
Kom igen nu Karro fortsätt så här!  En bra dag!