lång fredag på jobbet

Kommentera
Jag jobbade till 16.30 idag så kändes segt. Fick mens under dagen. Har haft riktigt ont till och från :( så var inte alls taggad på att cykla till gymmet när jag slutade, som grädde på moset så började det regna med.

Men till gymmet tog jag mig, taggade till och tänkte köra tungt. Värmde upp 10 min på crosstrainern.  Men sen fick jag sån värk till och från under övningarna så köra tungt gick inte, fick tänka om.
Körde pull ups, push ups och dips max x2
Den övningar med gymbollen, och hantlar. Endast 3 kilos hantlar men men. Kände att jag iaf gjort något och bestämde mig för att fylla på vattenflaskan och gå hem. Men fick syn på mig i spegeln och tyckte verkligen att man ser skillnad! Jag såg tajtare ut! Så bestämde mig för att köra kondition istället för att gå hem. Cyklade en mil och sen avslutade jag med 100 situps på pilatesboll och "lyfta benen hängandes i stämning" 15 st. Så nöjd att jag vågade! 

Gympasset gick från inget vidare till okej 😊