Bra start på veckan

Kommentera

Ja även om skollunchen inte varit någon höjdare dessa dagar så har jag näst inpå hållt mig inom pointsen. Idag gick jag en över, men en under igår.. Är dock rädd att det kommer vara plus på torsdagmorgon.

Iallafall träning idag med på gymmet! Var så trött igår att jag inte trodde jag skulle orka gå upp tidigare idag. Men ja jag var på gymmet 7! Fick sällskap av Daniel också. Ett bra pass!

Har härligt ont i hela kroppen. Och har bokat in flera pass denna vecka. Vill gå ner till två siffrigt innan jul 🎄

Ska försöka få både lågintensiv cardio för fettförbränning men även bygga stora muskler som äter mycket energi och som tajtar till kroppen! Det känns ju så bra i kroppen efter ett pass!

Imorgon blir det vila. Sen kör vi torsdag och jag har bestämt mig för att köra efter jobbet på fredag. Jag slutar ju iallafall tidigt. Och tänker att jag kör cardio då. Funderar på att köra cirkel så som hon gjorde i du är vad du äter i torsdags. 5 minuter på cykel. 5 minuter i roddmaskinen och 5 minuter på löpbandet detta gör man 4 varv alltså 60min.
Bjuder på en bild ifrån cyklandet igår. Svett deluxe 😂