Helgen

Kommentera

Fredagen tog en lite sväng om, Ida hörde av sig och ville fika. Var så länge sedan vi sågs så det lät mycket mysigt. Vi fikade, jag fick in det i de dagliga sp. Sen åkte jag till gymmet, tänkte strunta i det men Ida peppade mig. Körde konditions Intervallerna som planerat. Gick jättebra, men kände mig lite sliten. Lagade libapizza när vi kom hem och nallade 4 vb.

Vaknade upp lördag och simpan hade fyllt skafferiet med massa onyttigt. Jag blev så sugen på bagel, tänkte först ta en halv men kunde inte motstå. Så 8 sp på en bagel. Inte hela världen, men ett stort fett MEN! Jag vaknade även upp till att mina dagliga sp sjunkit från 39 till 30,och bara 13 vb kvar. Öh fattade ingenting och kände motivationen och hopplöshet rinna över mig. Lika bra att ge upp, det här klarar jag aldrig. Särskilt som det var 15 års kalas med smörgåstårta på kvällen. Men sen laddade jag om, jaja då får jag missa denna kväll och köra sen. Det är okej. Givetvis klarar jag detta, det krävs bara att jag tänker till lite igen.

Igår kväll var det fest, jag drack vodka och Light läsk, några öl och smaskade lite chips.. Men känns okej iaf, så mycket mindre än vad jag gjorde innan jag började med vv. Jag hade kul iaf och kände att jag unnade mig. Jag tjuvvägde mig imorse för att se, 102,5! Tänker inte bokföra men iaf mindre än i torsdags. Det motiverar mig att kämpa på. Under 100 till jul 🎄