Länge sedan

Kommentera

Ja nu var det länge sedan sist. Men jag har dock kommit igång med träningen igen efter ett uppehåll. De senaste veckorna har jag tränat 2-3 gånger på gymmet. Och har gått mycket :) jag har fått träningskompisar på gymmet, gör otroligt mycket. Testat nya övningar. Igår morse testade jag spinning 6.30! Trodde jag skulle dö ett tag 😅 men härligt att duscha och basta efter och sen ta sig till jobbet.

I veckan beställde jag hem proteinpulver, har varit tveksam till det. Men simpan ville ha och så kände jag att det kan vara ett bra komplement. Typ som mellis och frukost. Lite kalorier med mycket protein. Förhoppningsvis kommer det märkas på kroppen snart.

Men har bestämt att inte gå ut för hårt, som jag alltid gör! Så äter som vanligt, Inget dietande. Men försöker att inte äta godis och fika i veckan, men inget shamande om det blir så. Och fokus på att träna ordentligt. Då blir jag automatiskt mer taggad att ta hälsosammare beslut. Men dricker alkohol på helgerna och käkar bakispizza. Det är det jag menar med att inte gå ut för hårt.