Sjukdom och första vv mötet.

Kommentera

Fick planera om i tisdagskväll och hoppa träningen. Halsont och feber. Blev sjuk iallafall. Har varit hemma från jobbet sedan onsdagen och inte rört mig mer än från soffan till toan. Har dock skött mig med mina sp. Gick på mitt första möte igår med invägning. Vikten blev 104.9 MINUS 2.1 på en vecka 😬😬😬 jag flyttade även vägningsdag till torsdagar i appen. Fick en mindre sp att äta, så nu har jag 39.

Nu vill jag bara fortsätta såhär, men känns nervöst då halsen fortfarande gör ont. Så kan inte träna. Hade ju så bra träning förra veckan. Men hoppas kunna köra på måndag.

Jag är i a f peppad. Tog mina mått igår med, ska mäta var 4:e vecka. Mitt första delmål är minus 5% vilket är 99.7. Perfekt att sikta på att väga under 100 med.

Jag vill ju gå ner så mycket jag kan innan jul. Problemet nu är nästa helg, jag är livrädd! Fest både fredag och lördag! Därför hoppas jag kunna träna i veckan. Har tänkt att äta lite sp och vb får gå till det. Saken är ju bara att jag lätt dricker 10 öl i rätt sällskap.

Men jag ska göra mitt bästa!