12 kg passerat

Kommentera

Ja denna vecka blev det ett stort minus! Helt sjukt egentligen med tanke på att jag åt pizza i fredags och smaskade hamburgare i lördags och godis och öl.. Så minus 2,4kg känns helt sjukt! Men måste vara massa vätska och kanske muskler eftersom jag inte tränat på länge. 


Nu vill jag verkligen hålla mig neråt och inte ha plus nästa vecka. Har varit lite för mycket jojo för mig.  Så Karolina nu fixar du det här och håller i!  Nästa delmål är 17 kg och då får jag köpa parfym. 

Annars skrev jag upp som mål för ett par veckor sen att väga 87 till påsk. Det kan bli tajt. Men jag ska sikta på det. Om jag inte når hela vägen fram är inte det hela världen, men jag ska satsa på att glida in i påskveckan och väga 87. Sammanlagt minus 20 kg! Fatta att kunna säga det. Och att kunna visa upp det! 

Jag hoppas må bättre nästa vecka och komma igång med träningen igen. Och nu ska jag sköta mig i helgen. Flyttning på lördag, kan bli en hel del utmaningar mstmässigt då. Men det klarar jag.