Äntligen

Kommentera

Idag var jag tillbaka på gymmet efter en tids sjukdom. Tanken var att mjukstarta.. Men jag drogs med i ivern att det ska bli minus på vågen på torsdag. Så började med 20 minuter på crosstrainer, sen 30 min gym med fokus på ben och mage, sen 20 km på cykel det tog 55 min. Åh Jesus vad trött jag var vid 10 km, men det gick bra att ösa de sista 10 km. Så nöjd efter! 


Försöker ha lite fokus på kondition och fettförbränning nu. Hoppas det ska lossna lite kilon. Sen behöver jag börja springa om jag ska orka fem km i vår. 

Nu är jag iallafall helt mör, kan meddela att det rann verkligen om mig efter cyklingen. Ingen mjukstart direkt 😝jag tycker iallafall själv att jag ser magrare ut i ansiktet (eller så är det vinkeln). Sen fick jag mens idag med, så är svullen. Men hoppas att det ska släppa till torsdag.