Dipp med maten

Kommentera

Jag vägde mig i torsdags och vågen visade minus 0,5 kg. Jag förstår inte varför jag blev så besviken. Kanske för att det innebar samma vikt som jag hade innan jag gick upp 0,5 veckan innan. Jag har iaf varit hungrig och ätit alldeles för mycket och en del dumma saker. 


Men men nu tar jag tag i det. Ska till syrran ikväll för tacos. Kan bli en hel del utmaningar. Men jag ska försöka hålla budgeten. 

Annars gymmade jag innan jobbet igår, det gick bra. Jag startade med intervaller på löpbandet, körde 45 sekunder och vilade 20 sekunder. Var som mest uppe på nivå 11,5. Sen körde jag lite mage, och avslutade med 12 min på cykel. Sen behövde jag åka till jobbet. 

Idag började jag denna underbart soliga lördag med en jogging tur. Fick verkligen tvinga ut mig som jag hade bestämt. Men sen släppte det Och jag tog mig runt på morgonrundan utan att stanna eller gå. Så skönt nu! 

När jag kom hem tog jag en lyxfrukost för 8 points. Räkor, avokado, sesamknäcke och chai te med honung och mjölk i. 

Så nu Karolina skärper du dig med maten så att vågen visar bra siffror på torsdag.