Humörsvängningar deluxe

Kommentera

Jag vandrar så i mitt humör, måste nästan vara mens på g och hormonstorm i kroppen för de senaste dagarna har inte varit roliga. 


I lördags ballade jag ur, åt cornflakes till mellis, flera portioner tacos, chips och godis. Sen när jag kom hem på natten och åt två bars. 

Vaknade typ bakis på söndagen och med ångest över allt jag ätit. Men försökte släppa det och fokusera framåt. Var dock elak mot mig själv flera gånger igår, kallade mig ful och värdelös. 

Vaknar upp imorse och ställer mig på vågen för att se hur mycket jag gått upp. Döm om min förvåning när jag har gått ner 0.8 sen i torsdags. Therese sa att det kan bero på att jag börjat springa och att min kropp är ovan vid det. Det skulle förklara min hunger isåfall. 

Jag gymmade idag, tog pb på 3km, då gick jag endå de första 500 m. Blev 20.41 för 3km.

Jag cyklade till Ica efter gymmet och hämtade ut paket. Motivations kläder! Kom igen Karro, till sommaren ska det passa.!