1 maj!

Kommentera
Jag ko, precis på att jag inte vägt mig för april.. Vet inte om det är värt att väga mig nu iaf. Har fuskat med maten sen i torsdags, fick en ordentlig dip efterson det var plus på vågen. Lägg på mycket jobbstress och pms. Ja inte bästa förutsättningarna. Men något plus för veckan så har träningen varit bra. 
 
Sen en lång helg med valborgsfest, ja massor av alkohol, massa onyttig mat och godis och chips. Grillfester i plural. Men ibland måste man trampa lite fel för att det ska bli rätt i slutet.
 
Jag har iaf en nytändning nu. Kosten ska skötas denna vecka! Allt ska reggas från och med imorgon.
 
Sen ser träningsveckan bra ut med. Bara att kötta! Idag joggade jag och Karin i elljusspåret i pålsboda.Så jag kom upp trots en begynnande baksmälla! Känns så bra nu. Det blev tre kilometer utan att gå. Känns bra inför vårruset. Skulle antagligen fixa fem kilometer nu med även om det skulle gå sakta. Men det känns bra.
 
Veckans träning:
Måndag - Jogg 3 km i Pålsboda. 
Tisdag - Jogg 5 km i Karlslund (målet.)
Onsdag - Runacademy i Karlslund.
Torsdag - Gym i Haga.
Fredag - Simma Eyra eller gym i Haga.
Lördag - Jogg med Malin i Sveaparken (lugnt.)
Söndag- Vilo dag! (En promenad vore dock bra!
 
Om jag fixar detta och kosten så kommer det hända grejer! Ska försöka att skippa alkoholen i helgen med.