Nytt pb på 5 km

Kommentera

Ja som rubriken säger har jag precis kommit hem från gymmet med pb på 5 km. Det är snö ute så därför bestämde jag mig för att köra löpning på bandet istället för ute. Målet var att minst 4 km men jag satsade på längre och det kändes bra så det blev 5 km utan gång. Tiden blev 33.55 på 5 km. En förbättring på 1 minut och 55 sekunder! Det är tredje gången i år som jag kör 5 km i ett sträck. Så nöjd just nu!


Igår var det kalas och jag smaskade smörgåstårta och bullar och chips.. Så känns skönt att jag hunnit röra på mig idag.

Har ju vissa mål att nå nu!
⚫ väga 93 eller mindre vid operation 28.
⚫ komma i "nyårs"  klänningen. 
⚫ väga under 90 till jul 🎄 

Så nu fixar jag det, sköt matten Karolina! 

Veckans träning! 
Måndag - ullared
Tisdag - sprint pass på haga
Onsdag - yoga actic Haga 
Torsdag - afro actic Haga eller gym
Fredag - vilodag 
Lördag - vilodag 
Söndag - mtb eller gym