Sommaruppehåll

Kommentera

Ja nu har sommaren passerat. Det har varit en fin sommar, jag har haft det jättebra. Island var fantastiskt, bröllopet var underbart❤️


Men nu ska jag ta tag i vikten igen. I tisdags visade vågen 94,9 kg. Ingen jätteuppgång, men jag vill inte hamna i att kilona smyger sig på igen. 

Veckan har varit bra, jag har loggat allt i vv appen och hållt mig inom budgeten. Jag har tränat tre gånger och har simning inbokat ikväll med. Jag är nöjd och det känns bra. 

Så härligt med träningen, det hjälper verkligen motivationen. I måndags var jag inte alls lika taggad som jag är nu. På tisdag vill jag ha en bra siffra på vågen. 

Imorgon väntas dock kalas.. Men jag ska INTE gå bananas på fikat. 

Jag har unnat mig massa smink denna månad. Känns härligt med en ny start och att få göra sig fin. Men nu börjar snart parfymen ta slut.. Så min belöning får bli att beställa Marc Jacobs Daisy när jag gått ner till 88 kg. Tar parfymen slut innan får jag köpa ngn annan billig att ha så länge