Bra start på veckan!

Kommentera
Ja idag har jag haft en bra dag. Gick upp med A idag och S fick sovmorgon. Startade en tvätt och disk, gjorde kaffe och åt fil med hemmagjord granola. Den blev inte riktigt lika bra som förra gången. Men god. Satt på huk medan A låg i gymmet. Vid 12.30 gick jag till gymmet, cyklade 5km och körde sen lite rygg och axlar samt mamma appen och lite extra magövningar. Avslutade med att cykla 5km till.

Kom hem och åt kikärtor till lunch och drack ett glas mjölk till, samt kaffe. 
Sen chillade vi lite i soffan innan jag tog med mig Amelia ut på en barnvagnspromenad i 45 min. Var så härligt väder med sol. ☀ 
Så har kommit upp i över 11.000 steg idag, vi får se om det blir 12. 000 😁

Så känns som en bra start på veckan. Har visserligen tryckt lite mörk choklad och någon näve chips. Men men.. Ska försöka stå emot sånt imorgon när det ska handlas och istället köpa frukt. 

Har ett sjukt sötsug nu, men har hällt upp lite hallon och mango och ska äta det med yoghurt och granola.