Fler mål uppfyllda ✌️

Kommentera


MÅL
Kunna ha de svarta kostym byxorna igen✔️
Kunna ha de ljusblå jeansen från Swe rock✔️ 
Kunna ha den rosa rutiga skjortan igen.✔️
Kunna knäppa de svarta hm shortsen. ✅  
Kunna ha de svarta "glansiga" jeansen igen.✔️
Kunna ha de svarta jeansen igen.
Kunna ha cheap Monday jeansen.✅
Kunna ha mjukisarna från new yorker.
Kunna ha byxdressen i jeans. 
Kunna springa en mil.


Yes! Fick för mig igår morse innan jag cyklade till jobbet att testa cheap monday jeansen, och vilken lycka! De passar igen! Så jag behöll dem på till jobbet. De är en anings tajta över låren, men de passar. Verkligen en motivationshöjare.

Idag ska jag hålla mig i skinnet. Har ätit en snålfrukost. Sen räknar jag med att ta en bit tårta, en liten bit. Men sen vara nöjd 😊. 

Igår kväll blev det simning med Malin och mamma, 1km blev det. Det känns i kroppen idag. Sen tacos hos Malin, sen var jag så duktig så fast att jag var super trött så gick jag hem istället för att ta bussen!

Jag gör aktiva val och är stolt över mig! Nu vill jag så gärna ha en toppen siffra på vågen på tisdag😊