Söndag kväll och målutvärdering

Kommentera
Ja denna vecka har verkligen varit helt upp och ner. Väldigt mycket grejer som hänt. Men jag uppdaterar imorgon om den största efter att vi fått det i hamn. Men kort sagt är jag så nervös att jag storknar.

Mål utvärdering 
  • 70.000 steg - Ja, blev över 75.000✌️
  • 6 blåa dagar - Ja, ish men ja ✌️
  • Sitta på huk och mamma app 4 gånger. Ja ✌️
  • Gymma en gång - nej 👎 
  • Gå på vv möte - Ja ✌️
Så 4/5 denna vecka. Skulle ha gymmat igår men kunde inte efter det vi fick veta. Behövde bara få vara med Simon. 
En annan kul grej är att jag numer kan sitta på huk med hälarna i utan en matta under. 

Veckans mål 
  • Gå på vv möte 
  • Gymma en gång
  • Gå en 9 km promenad
  • Köra mamma appen och huk 4 gånger. 
  • Inte äta godis varje dag. 
Så vet att det är påsk vecka. Men ska hålla mig från godis. Och ska försöka leverera bra sifra på vågen.