Fuck yeah!

Kommentera

(ignorera röran, jag tvättar)
Fick för mig att testa jeansen från swe rock och hell ya de passade. Det var början på en seger parad. Nu har jag 8 nya (läs gamla) byxor som passar. Åh vad glad jag blir! Verkligen! Så motiverande, viktväktarna funkar verkligen!

MÅL
Kunna ha de svarta kostym byxorna igen✔️
Kunna ha de ljusblå jeansen från Swe rock✔️
Kunna ha den rosa rutiga skjortan igen.✔️
Kunna knäppa de svarta hm shortsen.
Kunna ha de svarta "glansiga" jeansen igen.✔️
Kunna ha de svarta jeansen igen.
Kunna ha cheap Monday jeansen.
Kunna ha mjukisarna från new yorker.
Kunna ha byxdressen i jeans.
Kunna springa en mil.

Så 4/10 mål uppfyllda 😄✌️ känns Så bra, mjukisarna från new yorker fick jag på mig, men de satt inte så smickrande. Men snart har jag kirrat det målet med.