Måndag 23/5

Kommentera
Snoozade bort morgonpromenaden imorse, var helt sjukt trött 😴.  Dock var klockan över 12 innan jag kom i säng igår så inte så konstigt. Helgen har varit trevlig, gått lite för fort och inte vilat tillräckligt. 

Gymmade efter jobbet, hade svårt att hålla uppe motivationen. Framförallt för att det var mycket folk och det jag planerat att köra var upptaget. Men fick tänka om ett par gånger och körde iaf bra i det jag körde,även om tempot inte var särskilt högt. Körde intervaller på löpbandet till uppvärmning och bröt av mitt i passet med att ro 1000 m, avslutade med 5 km på cykel. Så fick lite kondion med också. Får inte glömma lågintensiv träningen som bränner fett. Men stora muskler bränner ju mer även i vila. Försöker tänka att jag ska variera min träning men också köra samma för att bli starkare. 

Kom igen Karro, vi vill ju verkligen väga under 104 på fredag.

Annars har fastandet gått bra idag. Åt inget förens lunchen 11.15 och hade ätit färdigt 19.30. Ska försöka att inte äta förens lunchen imorgon med, men tisdagar är svårare då jag börjar tidigt.