Måluppfyllelse

Kommentera

Jag gjorde ju en lista med mål i januari. Nu äntligen kommer första! 6 veckor med viktväktarna och det händer grejer.

MÅL
Kunna ha de svarta kostym byxorna igen.
Kunna ha de ljusblå jeansen från Swe rock
Kunna ha den rosa rutiga skjortan igen✔️
Kunna knäppa de svarta hm shortsen.
Kunna ha de svarta "glansiga" jeansen igen.
Kunna ha de svarta jeansen igen.
Kunna ha cheap Monday jeansen.
Kunna ha mjukisarna från new yorker.
Kunna ha byxdressen i jeans.
Kunna springa en mil

Yes! Bestämde mig för att testa den rosarutiga skjortan idag, fick syn på den när jag vek in tvätt. Och ja, den passar, kan knäppa utan att det glipar vid brösten med. Så skönt!

Invägningen i torsdags stannade på 101,4 kg minus 1,6 kg denna vecka. Vilket känns fantastiskt eftersom det var både kalas med smörgåstårta och fest med öl och sprit samt chips.

Träningen denna vecka har varit sådär eftersom jag varit förkyld med känningar i halsen. Så har bara promenerat. Men nu vill jag bara ner under 100! Är snart där. Bara jag inte över äter i helgen!

Funderar på att väga mig två gånger i veckan. Både måndag och torsdag.

Gick på vv möte i torsdags, de börjar en utmaning på torsdag som gäller advent. Om man går på alla möten i fyra veckor så får man en goodiebag. Vilket jag vill ha! Men då gäller det att sköta sig så man slipper skämmas. Men som sagt inte långt kvar till under hundra nu!