Bra dag

Kommentera

Idag har jag haft en bra dag. Först tänkte jag ta bussen imorse, för det snöade så mycket och jag var trött. Men så fick jag syn på bilden från igår i telefonen och bestämde mig för att gå till jobbet. Sen var det skridskor idag, jag åkte en hel del. Sen lunch, det blev inte fisk som matsedeln livade. Det blev pannkakor och inga grönsaker 😱 men jag la in två pannkakor och såg att det skulle funka i budgeten så åt två. Sen funderade jag på att bara gå hem och strunta i gymmet eftersom jag varit aktiv idag. Men återigen såg jag bilden och bestämde mig för att gymma. Tänkte ta bussen, men nej jag gick till gymmet för jag ville hålla i känslan av att kunna ha medium. Körde 27 minuter crosstrainer, 25 minuter styrka med fokus på mage och avslutade med 40 minuter cykel, 1,5 mil. Så nöjd. Sen handlade jag det som behövs imorgon till fisksoppan och gick hem. 


Nu måste det bli ett bra resultat på vågen imorgon.