Tillbaka till verkligheten

Kommentera

Har haft det kämpigt med maten. Mycket fusk, inte bara på helgen. Utan under veckan med "jag dom tränat så bra kan äta". "ja men den här chokladen gör jag bort på gymmet sen".  Ja så har det varit. Och träningen har gått bra, men det funkar ju inte om inte maten är bra. 


Men nu är jag taggad igen, bara kämpa på. Jag har ståt rätt stil kring 98-97 kg. Men nu är det dags att rulla neråt igen. 

Så glad över att Therese inte fuskar, annars hade jag tryckt en chokladboll eller dammsugare idag och massa choklad. Skönt att hon låter bli, då skäms jag om jag tar. 

Veckan som var har varit otroligt tung psykiskt och mensen kom igår, så har varit hungrig hela tiden. 😰 

Men idag har det gått bra. Gymmat tre gånger denna vecka 😀 och idag sprang jag en km utan att stanna på 6.21 minuter. Inte så illa, trodde inte att jag skulle fixa en km utan vila. Men såklart att jag gjorde det. 

Också fint att vi fått tillökning i gymgruppen. Man blir peppad tillsammans. 

Nu är det full fart inför bröllopet och ett smalare jag. 

Känns så skönt att kunna ha kläder som inte passat på länge. 
Bilder från syrrans examen och släktkalas